Etiketler: , ,


GENEL BİLGİLER


Celal Bayar Üniversitesi Salihli Meslek Yüksekokulu, 17.02.1993 tarihli 21281 Sayılı Resmi Gazete de yayımlanarak yürürlüğe giren 2837 Sayılı Kanunla Celal Bayar Üniversitesine bağlı olarak Salihli Kültür, Sanat, Spor ve Eğitim Vakfı'nın katkıları ile 30 Eylül 1993 tarihinde eğitim-öğretime başlamıştır. 1993-1994 Eğitim-Öğretim döneminde faaliyete geçen SMYO, kuruluş yıllarında şehir içinde yeralan bir binada hizmet vermiştir. 1999-2000 Eğitim-Öğretim döneminden itibaren Alaşehir-Salihli kavşağında, yüksekokul kampüs alanı olarak ayrılan arazide yapılan kendi binasında hizmet vermektedir. Bu yeni bina, Yüksekokulun ihtiyacı olan tüm donanıma sahip bir yapıda ve öğrencilerin her türlü ihtiyacı düşünülerek dizayn edilmiş durumdadır. Binamız iç avlu sistemi ile yapılmış olup, dört bir yanda bulunan bloklar arasında bulunan iç avlusu sayesinde her birimi ışıktan en iyi yararlanabilecek şekilde inşa edilmiştir. Bu iç avlu özellikle bahar ve yaz aylarında öğrencilerin dinlenme amaçlı olarak kullanabilmeleri için oturma mekanları ve fıskiyeli havuz ile güzelleştirilmiştir.

Salihli Meslek Yüksekokulu iki yıllık eğitim ve öğretim hizmeti vermek üzere kurulmuştur. Eğitim Programları özellikle yönetici ara elemanı yetiştirmeyi amaçlamaktadır.Yüksekokulumuzda Mahalli İdareler, İthalat-İhracat, Pazarlama, Deri Konfeksiyon, Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama, Makina, Elektrik, Tekstil Programlarında öğretim yapılmaktadır. Yüksekokulumuzda 1997-1998 öğretim yılında Pazarlama ve İthalat-İhracat, 1998-1999 öğretim yılında da Mahalli İdareler ve Deri Konfeksiyon programları olmak üzere, mevcut programların tamamında ikinci öğretime başlanmıştır.

Salihli Meslek Yüksekokulu giderek büyüyen kadrosu ile de dikkati çeker durumdadır. Akademik personel sayısı 21’e, idari personel ve hizmetli kadrosu 19’a ulaşmıştır. Yüksekokulumuzda 2004-2005 döneminde öğrenci sayısı 1300'ü aşmıştır. Yüksekokulumuzda 10 adet derslik, internet ve yerel ağ bağlantılı, projeksiyon cihazı ile güçlendirilmiş hem bireysel çalışmaya hem de topluca eğitim vermeye uygun 2 adet bilgisayar laboratuvarı, mesleki ve süreli yayınlardan oluşan 1 adet kütüphane, 1 adet kalıp, 1 adet resim, 1 adet deri konfeksiyon atölyesi, öğrencilerimizin kültürel çalışmaları için 1 adet kulüp salonu ve 1 adet halk oyunları dersliği haftada bir gün sinema günleri düzenlenen ve vizyondaki filmlerin izlenebildiği tüm görsel ve işitsel teçhizata sahip bir adet sinema salonu bulunmaktadır.


Salihli Meslek Yüksekokulu, C.B.Ü. çatısı altında modern bina ve tesisleri, nitelikli akademik kadrosu, 4 ayrı örgün 8 gece eğitim programı ile çağdaş bilim ve eğitime hizmet veriyor. Yüksekokul, Gediz Ovası'nda üzüm bağları arasında harikulade bir doğal mekanda yer alıyor. 600 dönümlük bir saha; üzerinde, geleceğin büyük kampüslerinden birinin kuruluşuna şahit oluyor. Salihli Meslek Yüksekokulu, her türlü konser, bilimsel toplantı, sinema, spor ve kulüp etkinliklerinin düzenlenmesi için gerekli teknolojik ve mekan olarak alt yapıya sahiptir. Bu alt yapı sayesinde, Deri Konfeksiyon Programının ürünlerinin sergilendiği defileler düzenleniyor. Bozdağ, Sart Harabeleri, Demirköprü barajı gibi doğal ve tarihi mekanlara devamlı olarak geziler gerçekleştiriliyor. Eğitim dönemi içinde düzenli olarak her hafta çarşamba seminerleri düzenleniyor.

Ayrıca okul bünyesinde faaliyet gösteren Gelişimci Dış Ticaretçiler Kulübü (G.D.T.K.) okulun müzik konserleri, tiyatro çalışmaları gibi etkinliklerini üstleniyor. Kampüs alanındaki üç adet basketbol, voleybol ve tenis kortu bulunan spor tesisinde öğrencilerimiz her türlü spor etkinliğinden faydalanabiliyor. Öğrencilerimizin, yeme içme, eğlenme, dinlenme, bilardo vs. oyunları oynayabilme, istedikleri müziği dinleme ve her türlü ihtiyaçlarını karşılayabilme imkanlarına sahip öğrenci kafeteryası ve yemekhanesi ile, dinlenme ve beslenme ihtiyaçları en iyi şekilde karşılanabiliyor.


MÜDÜRLÜK

Müdür Doç. Dr. Nurettin Gülmez

Müdür Yardımcısı Yar. Doç. Hatice Yurtsever

Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Uğur Baytun
YÜKSEKOKUL KURULU


Doç Dr. Nurettin Gülmez Başkan
Doç. Dr. Mustafa Ökmen Üye
Yar. Doç. Erol Vidinlioğlu Üye
Yar. Doç. Ali Gülçubuk Üye
Yar. Doç. Hatice Yurtsever Üye
Yar. Doç. Bahar Yalçın Üye
Öğr. Gör. Doç. Ayşen Açıkgöz Üye
Öğr. Uğur Baytur Üye
Öğr. Ahmet Tosun Üye
MYO Sekreteri Ergün Kaya Raportör


YÖNETİM KURULU


Doç. Dr. Nurettin Gülmez Başkan

Yar. Doç. Ali Gülçubuk Üye

Yar. Doç. Erol Vidinlioğlu Üye

Yar. Doç. Hatice Yurtsever Üye

Yar. Doç. Bahar Yalçın Üye

Öğr. Uğur Baytur Üye

MYO Sekreteri Ergün Kaya Raportör
İDARİ BİRİMLER



İDARİ PERSONEL BİLGİLERİ

1.
Y.O.Sek.
Ergün KAYA

2.
İdr.Mal.İşl.
Asım EKİM

3.
Daktiloğraf
H.Fikri BİLGEN

4.
Amb.Mem.
Gümran UÇAR

5.
Ayn.Say.
Emine ÖZGÜRDEN

6.
Şef
Nilgün ÇOBAN

7.
Daktilograf
Ümit ÇOLAKÇİVİ

8.
Teknisyen
Şahin YAKAR

9.
Güv.Gör.
Yaşar ŞAHİN

10.
Güv.Gör.
Coşkun DEMİR

11.
Güv.Gör.
Erol ÇİFTÇİ

12.
Güv.Gör.
Mehmet SARIOĞLU

13.
Memur
Mehmet Askeri DEMİR

14.
Hizmetli
Hüseyin ÖZGÜRDEN

15.
Hizmetli
Hasan SÜNGÜ

16.
Hizmetli
Mehmet SARI

17.
Memur
Nurettin ÇAKIR

18.
Mutemet
Zeki GİRGİN

19.
Teknisyen
Ziya TEMEL

20.
Teknisyen
Bekir BAYMUR